باتری قلمی وریتی مدل VERITY ULTRA

0 (0) 0 دیدگاه
برند:
ویژگی ها
  • نوع باتری: AA
  • ولتاژ باتری: 1.5 ولت
  • نوع تکنولوژی باتری: آلکالاین

اداری بازار، نماینده فروش ماشین‌های اداری برند اچ‌پی، کانن و اپسون می باشد.

  • فروشنده: فروشگاه اداری بازار

  • گارانتی: اصالت و سلامت کالا
  • آماده ارسال از انبار تهران

تماس بگیرید

امکان تحویل اکسپرس
امکان تحویل اکسپرس
پشتیبانی 7 روز هفته
۲۴ساعته ، ۷روز هفته
۷ روز ضمانت عودت کالا
۷ روز ضمانت عودت کالا
ضمانت اصل بودن کالا
ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

سایر ویژگی‌ها
نوع باتری

AA

ولتاژ

1.5 ولت

قابليت شارژ مجدد

ندارد

تکنولوژی

آلکالاین (الترا )

توضیحات محصول

باتری قلمی وریتی الترا آلکالاین ولتاژ 1.5 ولت بسته دو عددی

 

باتری قلمی وریتی الترا آلکالاین پک دوتایی از تکنولوژی آلکالاین (الترا ) بهره می‌برند. این تکنولوژی به آن‌ها امکان ماندگاری طولانی و عمر بیشتری را می‌بخشد.

هر باتری در این مدل دارای ولتاژ 1.5 ولت است. این ولتاژ مناسب برای اکثر دستگاه‌های الکترونیکی است و اجازه انجام عملکردهای بهتری را می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته باتری‌ الترا آلکالاین پک دوتایی، ماندگاری طولانی آن‌ است. با استفاده از باتری‌های وریتی مدل الترا آلکالاین می‌توانید دستگاه‌هایتان را به مدت زمان بیشتری به کار بگیرید و نگران تعویض مکرر باتری‌ها نباشید.

این باتری‌ها در بسته‌های دو عددی عرضه می‌شوند. از این رو به شما امکان تأمین نیاز به انرژی برای دو دستگاه یا تجهیزات مختلف را می‌دهد.

باتری‌ وریتی مدل الترا آلکالاین دارای سایز قلمی (سایز AA) است. این سایز باتری یکی از متداول‌ترین سایزها در بازار است و در اکثر دستگاه‌ ها و تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

طراحی و مشخصات ساخت باتری وریتی Ultra Alkaline دوعددی

این مدل از محصولات وریتی Verity با استفاده از تکنولوژی آلکالاین ساخته شده‌اند. باتری‌های آلکالاین طول عمر بیشتری نسبت به باتری‌های زینک کربن دارند. چراکه این نوع از باتری‌ها با گذشت زمان انرژی خود را از دست نمی‌دهند و پایداری خوبی دارند.

منظور از ماندگاری طولانی، توانایی حفظ و ذخیره‌ی انرژی باتری‌ها تا چند سال است. البته این انرژی در صورتی ماندگار است و ذخیره می‌شود که از باتری‌ها استفاده نکنید و آن‌ها را درون کمد یا قفسه نگه دارید.

در بسته‌بندی این مدل 2 عدد باتری قلمی وجود دارد و هر یک از باتری‌های موجود در بسته‌بندی این مدل 1.5 ولتی است. باتری‌های قلمی که با نام AA شناخته می‌شوند منبع انرژی قابل‌‌ اطمینانی برای دستگاه‌های الکترونیکی مانند ریموت کنترل، اسباب‌بازی، چراغ قوه و دیگر دستگاه‌هایی از این قبیل محسوب می‌شوند.

البته باید توجه داشته باشید که باتری قلمی وریتی الترا آلکالاین پک دوتایی قابلیت شارژ مجدد ندارد. از این رو پس از اتمام انرژی‌شان باید باتری‌های جدیدی تهیه کنید.

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری قلمی وریتی مدل VERITY ULTRA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *